Pages

cUwEeTnYa AkU...

Life is end if no love in heart. Predict what is unpredictable. Move on Your life. Menda alah ni. Ordinary people who has extraordinary power. KEK3..! Segala caci maki sepak terajang tampaq aku terima kalau aku salah. Sepak balik kalau bukan salah aku. Muhahaha....

Monday 9 July 2012

Private Twitter !

Salam. oklah semua. tak ada apa nak buat sangat so, jadi aku nak update blog la. Mula-mula tu agak pening larh nak buat tajuk apa, last-last time asyik sangat dok main Twitter, aku terperasan sesuatu.

Jeng! Jeng! Jeng!

Majoriti yang suka private profile twitter adalah perempuan! Betul tak? Betullah tu. Jangan nak tipulah. Haha. Kerana rata-rata perempuan yang aku follow, mesti akan pending dulu, bukan terus following yang macam biasa kita lihat bila kita follow orang tu.


Tapi lelaki juga ada yang private nya. Lelaki majoriti suka private post diaorang a.k.a tweet diaorg. Apa yang nak di private pun tak tahulah. Penat woi orang yang suka retweet nak kena buat manual tuh. Mau sakit jemari dia weh haha. Bukan apa, biarlah kita publib kan post or profile tu. Hehe.

Ini bagi memudahkan manusia-manusia mata keranjang meng'usha' profil korang haha. Bukan aku k. Aku tak berapa nak stalk orang sangat. Hehe. So, tengok macam aku. Sesuka hati ja public kan semua haha.

Bukan apa, adat saya nak berkawan dalam laman sosial. So, korang ikut ya. Haha. Ok, nak buat something...hehe  salam.. :)

No comments:

Post a Comment

Tengok sini pun Boleh