Pages

cUwEeTnYa AkU...

Life is end if no love in heart. Predict what is unpredictable. Move on Your life. Menda alah ni. Ordinary people who has extraordinary power. KEK3..! Segala caci maki sepak terajang tampaq aku terima kalau aku salah. Sepak balik kalau bukan salah aku. Muhahaha....

Friday 8 June 2012

Firefox 13 telah dilancarkan !

salam semuanya. sihat? hehe. Mesti sihatkan. Oklah, malas nk celoteh merepak panjang. Aku nak cerita seketika pasal Firefox 13 yang telah dilancarkan baru2 ini. Setelah diguna pakai, Firefox 13 ni memang pantas apa yg diperkotak katikkan oleh org ramai. Ia turu membawa beberapa fungsi baru di dalamnya. Pakej kot!






Apa yang perlu di beri perhatian adalah di mana bila korang nak bukak tab baru, ia akan memaparkan thumbnail beberapa laman kegemaran anda. Jadi tak perlu larh anda bersusah payah nak bukak history nak tgk kembali halaman tersebut. Hanya bukak tab baru dan segala laman kegemran anda akan terpapar. Hehe. Mudah kan?





Dah macam Mac pun ada tapi lagi cantik la. Haha. Firefox 13 ni juga dikatakan merupakan antara pelayar terpantas. Klik saja ikon, beberapa saat kemudian akan keluar lah.



Kemudian, kalau korang perasan, bila anda scroll mana2 page yang anda bukak, ia akan scroll dengan smooth. tiada sekat2 macam Firefox sebelum ni. Smoothnya memang cantik. Jadi, cubalah yang baru ni.

Bagi yang meminati Firefox 13 dan ingin download, boleh ke sini.. Klik you olllsss


No comments:

Post a Comment

Tengok sini pun Boleh