Pages

cUwEeTnYa AkU...

Life is end if no love in heart. Predict what is unpredictable. Move on Your life. Menda alah ni. Ordinary people who has extraordinary power. KEK3..! Segala caci maki sepak terajang tampaq aku terima kalau aku salah. Sepak balik kalau bukan salah aku. Muhahaha....

Tuesday 5 June 2012

internet cari pasal !

ok sebenarnya saja ja nk post. tengah geram dengan internet di pekan sik. whoih! xder ke sesapa yang ada internet 4mb kat rumah dia? aku nak download ni, tolong lah bagi ada. aku penat dok tunggu berjam2 nak tengok satu-satu cerita tu. sekrang dah habis tengok rooftop prince. ok! ceritanya sangat best! bagi aku la. kat korang tu, ikut suka hati korang larh. ada aku kisah? haha.



btw, sekrang nk tgk cerit the king 2heart. omg! macam best tapi aku agak kurang sikit kalau cerita nak lawan2 yg tembak2 ni. bukan apa. buat stress kepala weh. haha. tambah2 kalau ada jahat yg melampau sgt aksi dia. stress aku. haha.


berbalik kepada internet, kalau nk donload kat rumah memang makan masa. naik stress aku dibuatnya. lepas tu nk try donload kat library kg aku. lagi larh! slow nak mati...! nak bukak page pun dah berpuluh saat! stress woitt..!! kalau larh umah aku tuh 4mb.. memang syok erhh..hhahah..

tapi apakan daya. belum ada. last2 aku bawak keta pergi esso! tapi lebih kurang ja. sakit hati jugak. haha. sebab? nak bukak facebook, twitter ok ja. bila nk donload masalah! slow gila.! kalau bukak youtube, kemain dia laju nak mati. so akhir kata. tgk larh muka aku yang bohsan nak mati ni. pening wehh! dok cari port terbaik nak donload! haishh


so sgt boring bila tenet slow! xsukaa!! nak 4mb or unifi 20mb..!! chayok2...haha


No comments:

Post a Comment

Tengok sini pun Boleh